Pages

Saturday 16 November 2013

passei meu facebook de publico a privado - I spent my facebook public profile to private















As pessoas que não comentam minhas fotos nem os meus trabalhos não as considero amigas e por esse
motivo passei o Facebook de público a privado , removi algumas que nem me respondem nem me comentam , se não estão comigo estão contra mim . Faço o meu trabalho e esqueço quem quiser ser meu amigo/a  pode ser quem vier por bem . Abraço : Pedro Malheiros
People who do not comment on my photos or my works do not consider them friends and for that
Facebook spent reason of public private, removed some that do not even respond or comment me, if not for me are against me. I do my job and forget who want to be my friend / Apodes be who come for good. Kind Regards : Pedro Malheiros